Tuesday, September 23, 2008

Hujah pindah kes liwat Anwar didengar pagi ini






Mutakhir


Hujah pindah kes liwat Anwar didengar pagi ini


PETALING JAYA: Mahkamah Sesyen Kuala Lumpur pagi ini mendengar hujah berhubung permohonan pendakwaan untuk memindahkan kes liwat terhadap Anwar ke Mahkamah Tinggi.
lagi »
Rabu, September 24, 2008 Kabinet bincang turun harga minyakPUTRAJAYA: Kemungkinan harga minyak turun lagi - kali kedua dalam tempoh sebulan?
ISA: Ancam keselamatan alasan Raja Petra ditahan 2 tahun
PETALING JAYA: Pengendali laman web Malaysia Today, Raja Petra Kamarudin yang ditahan 12 September lalu di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA), dihantar ke Pusat Tahanan Kamunting di Taiping untuk tahanan selama dua tahun.
Pelajar mati selepas pengsan di tandas sekolahMELAKA: Seorang kanak-kanak Tahun Dua Sekolah Jenis Kebangsaaan Cina Pay Fong 2, di sini ditemui pengsan dalam bilik air sekolah itu hari ini sebelum disahkan meninggal dunia kira-kira 30 minit kemudian.
1 Okt sasaran baru Pakatan, Anwar masih berharap temui PMPETALING JAYA: Selepas dua permintaan Pakatan Rakyat ditolak Perdana Menteri, kini perikatan pembangkang itu meletakkan tarikh sasaran baru - 1 Oktober untuk merealisasikan pelan pembentukan kerajaan baru.
Majlis Peguam kecewa Raja Petra ditahan ISAKUALA LUMPUR: Majlis Peguam kecewa dengan keputusan kerajaan menggunakan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) bagi menahan pengendali laman web MalaysiaToday, Raja Petra Raja Kamaruddin selama dua tahun.
3 jam terjemahkan klip video alternatif hina Negaraku
PETALING JAYA: Wee Meng Chee, yang mencetuskan kontroversi dengan menghasilkan klip video Negarakuku dan disiarkan menerusi internet tahun lalu, hari ini disiasat polis berhubung tindakannya itu.
Usah terima produk susu dari China musim perayaan kali iniKUALA LUMPUR: Kementerian Kesihatan hari ini menasihati pengguna supaya tidak menerima sebarang susu dan hasilan susu dari China yang diberikan secara percuma sempena musim perayaan ini.
Bekas Menteri Sumber Manusia mahu pertahan kerusi Naib Presiden MCAMELAKA: Naib Presiden MCA, Datuk Dr. Fong Chan Onn hari ini menawarkan diri untuk mempertahankan jawatannya bagi penggal kelima pada pemilihan parti itu Oktober ini.




No comments: